Teoría de la información
Se explicó el tema 11 "El control de la información" tocando conceptos como el 4º poder, la libertad de expresión, la libertad de información y los tipos de censuras. La parte final de la clase fue destinada a la práctica. Se plantearon tres preguntas y salió un grupo voluntario para desarrollarlas.
Ya está disponible la practica 12 en faitic, pero no especifica para que día de abril (se sobreentiende q será el primer día después de Semana Santa)
Lengua
Se planteó un ejercicio práctico: A partir de unos eslóganes de publicidad decidir por grupos: quién lo diría, anunciando qué producto, en qué contexto y si seguía algún estereotipo cultural. En la 2ª hora, tuvimos una pequeña reunión por grupos con la profesora, para contarle las ideas para el trabajo final.
Gallego
(O de sempre)
Social
Continuó el mismo tema y el mismo apartado. Lo último que explicó fue a R.K. Merton (De los apuntes colgados en Faitic se quedó en la pág. 10 aproximadamente)
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
2 comentarios:
Bueno... sobre o exame:
Empeza ás 6 menos cuarto, para poder marchar antes quen teña que marchar. Se alguén non lle vai ben pode chegar ás 6 igualmente (ou iso foi o que entendín eu)
Dixo que se remata nunha hora, vai deixar algo máis de tempo, así que teremos hora e media máis ou menos.
Das preguntas non dixo moito; que vai ser totalmente práctico, e que porá algún texto para identificar a fonética.
NON hai que saber a simboloxía, pero si definir os fonema nunha palabra ou no texto.
Creo que nada máis, se alguén se lembra dalgo...
Mensaje enviado a manuel:
1. o cadro onde aparecen un montón de nomes homógrafos, diferenciando se o "e" e o "o" son abertos ou pechados, hai que aprenderse todos eses nomes?
2.Os fenómenos de fonética sintáctica hai que sabelos?
Mensaje que me mandó:
Respecto das dúas preguntas que me formulas, a resposta é afirmativa. Non obstante, tal como expresei na aula, o exame é práctico; polo tanto:
1.Non hai que aprender de memoria o cadro –nin moitísimo menos- , pero si saber diferenciar polo timbre os pares de palabras de maior frecuencia.
2.A ligazón entre palabras (os fenómenos de fonética sintáctica) queda reducida a moi poucos casos que ti mesma podes apreciar nunha pronuncia rápida, sen necesidade de regras.
ana
Publicar un comentario